Hej!
Efter att ha använt S6 från i fredags em så kommer mina enkla funderingar:
1. Det går inte att svepa ett helt varv mellan hemskärmarna. Det tycker jag är dumt
2. Är det någon mer än jag som har reagerat på att vibrationsfeedbacken från tangentbordet är annorlunda jämfört med S4? På S4 var det typ en kraftig vibration vid varje tangetnedtryck och på s6 känns det som att det blir en serie "dubbel"-vibrationer vid varje tryck.
3. Batteriet är jag väldigt imponerad av än så länge. Framförallt att den drar så lite under natten när den inte används. Däremot så stod dropbox för den överlägset största förbrukningen under helgen. Lite märkligt kan jag tycka. Jag har automatiskt uppladning av bilder men det hade jag på S4:an också.
4. Jag köpte ett S View Cover i butiken tillsammans med telefonen (mitt första view cover) men har kommit fram till att jag inte är kompatibel med denna typ av skydd. Den kommer att säljas till när jag får ett vanligt skal
PS igen 5. Det verkar inte gå att ha bokmärken längre på hemskärmen? på S4an kunde man skapa genvägar som hamnade på hemskärmen.
PS. är dessutom grymt imponerad av snabbladdaren!
Med vänlig hälsning
Qudos
Click to expand...