helt sjukt..... gjorde ingenting....och nu när jag trycker i usb-kabel så hoppar masslagring igång direkt... ??? va faan... men, jag klagar inte..... kan det ha å göra med vilken kernel man kör med... bytte supercurio mot CF ??? hmmm
Kryssa ur skiten, skiten hoppar fortfarande upp :/ undra om inte en omstart kan lösa det.. hör av mig om hur det går.
Okej ett par frågor. -kan man ändra lockscreen på något vis, inte genom tredjepartsapplikationer -kan man ändra så att man börjar på hemskärm 4 exempelvis (istället för 1an) Tack på förhand!
Går att ändra om man har rootat, finns guide här på Swedroid till och med tror ja... Edit: Här är den: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=41694
Vet någon om spelbuggarna är hård- eller mjukvarurelaterade? Dvs att spelen inte startar, laggar eller funkar delvis.
Varför kan jag inte installera vissa appar? Precis gått från IOS till Android. När jag försöker installera en del appar, t ex Skype, IMDB, Tasker m fl så går det inte. Vad kan det bero på? Har de inte kommit till min version av Android (2.3.3)? Men det verkar inte troligt med ett så stort företag som Skype... Eller gör jag något fel? Jag har provat att installera från mobilen, från datorn, provat skanna barkoder. Jag använder Tele2.
Vad är det precis som inte går? ...händer det ingenting, eller står det något? Tar du hem dem från market? Gå in i inställningar >program > kryssa i Okända källor