Hej alla Galaxy Note 2-vänner. Jag har fått ett ganska stort problem(behöver kalendern i mitt jobb). När jag synkar min telefon via Kies mot Outlook 2010 så går det inte att synka kalendern. Det går utmärkt att synka kontakter och Att göra, men Schema/kalender funkar inte alls. Det som händer är att längst ner till höger står det: Förbereder synkning av GT-N7100 schema...0% och där stannar det. Inget händer. Det går heller inte att säkerhetskopiera kalendern, då blir det ett felmeddelande. Detta hände vid en uppdatering av Kies (som vanligt :-( ...) för någon månad sedan och sedan har det inte fungerat trots några (två tror jag) uppdateringar av Kies. Ja, jag har gjort en systemåterställning av telefonen. Några idéer?
(Börjar bli riktigt trött på synkningen i Android, sålde HTC på grund av krånglande synk och skaffade en Nokia i stället (funkade utmärkt med synken, men Nokian började blir lite gammaldags), köpte sedan en Galaxy S2, och sedan började krånglet igen, fast med S2an lyckades jag få igång synkningen igen, men det har jag tyvärr inte lyckats med i Noten)
Gillar verkligen Note 2:an, men det MÅSTE fungera också :-(
Last edited: 30 december 2012