Fått problem med säkerhetskopiering till Samsung Cloud, den misslyckas med att säkerhetskopiera appar av någon anledning. Var ju lite frågetecken när jag fick mobilen så jag gjorde en återställning efter att jag konfigurerat den och körde då för testandets skull smart switch och satte upp den med hjälp av min S21(som inte var återställd sen ny och det installerades några större systemuppdateringar under de 2 år jag hade den) sen orkade jag inte göra en ny återställning utan har kört på. Kan det vara så att den fullständiga smart switch-återställningen ställde till det och det enklaste är att återställa igen? Hade för övrigt problem på S21an med Google Play store som inte visade korrekt när senaste uppdatering gjorts och det problemet har jag även nu i S23an.
Hur gör jag nu med backuper, google backup har jag tagit. Håller på och kör smart switch backup av bilder och videos mot datorn för tillfället, har de även i onedrive men vill ha en lokal backup också. Köra en Samsungbackup på samtal, meddelanden, inställningar samt filer och dokument mot Samsung Cloud och återställa från både Samsung och Google sen installera mappar manuellt och fixa hemskärmen manuellt?
Last edited: 15 februari 2023