Snapdragon BatteryGuru

Diskussion i 'Applikationer' startad av Varazir, 13 mar 2013.

  1. Varazir

    Varazir Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2009
    Inlägg:
    1 464
    Mottagna gillanden:
    54
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5
    Info:
    Nova launcher
    Hej

    Jag har nu kört Snapdragon BatteryGuru ett tag men jag får den inte att fungera som jag uppfattar den ska göra.

    Tex ska den ska hantera wifi och då uppfattar jag att den ska kunna slå av wifi då jag tex inte är hemma men det gör den inte.

    Är det någon annan som använder appen och får den funktionen att fungera ?
     
  2. nickewistrom

    nickewistrom Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    358
    Mottagna gillanden:
    107

    MINA ENHETER

    Undrar de samma.. Hade på den i över 3 veckor men kan inte påstå att de gjorde skillnad.. Bättre att göra en ordentlig rensning i telefonen lite då och då enligt mig. Använda molntjänster till bilder och dokument som syncas nån gång i veckan mm.. Tasker är guld värt i detta fall..

    Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
     
  3. Svinkall

    Svinkall Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2011
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har inte fått den att slå av Wifi däremot har den envisats med att slå på wifi för mig när jag suttit på jobbet och absolut inte vill ha wifi på. Tycker att den appen ställer till mer förtret än vad den hjälper mig då jag vill ha pushsync på det mesta och inte när jag öppnar apparna som appen i sig tycker att jag ska ha.. Lama eller vilken Tasker liknande app som man ställer in vettigt gör ett mkt bättre jobb imho
     
  4. Varazir

    Varazir Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2009
    Inlägg:
    1 464
    Mottagna gillanden:
    54
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5
    Info:
    Nova launcher
    Jag använder mig av Foldersync och syncar hela "SD kortet" mot min NAS varje natt.
    Wi-Fi Matic för att ansluta till mitt wifi nät . Sedan Tasker för att koppla från BT stänga av keyguard (fungerar si så där dok) och lite andra saker.
     
    Last edited: 10 apr 2013