Sned kamera?

Diskussion i 'Hero' startad av yeppeyump, 16 feb 2010.

  1. yeppeyump

    yeppeyump Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2010
    Inlägg:
    420
    Mottagna gillanden:
    66

    MINA ENHETER

    Hej!

    Inte noterat det på min lur innan, men plötsligt fick jag se att kameran ser sned ut!
    Om man kollar på kameran med skalet på, så har jag en glipa på vänstersidan mot backstycket på c:a 3mm, men på höger sidan så gott som ingen alls. På höger sida ser man genom hålet i skalet även den fyrkantiga delen som är själva kameran (ni fattar om man tar bort bakstycket.

    Möjligen jag som är nojig, men hur ser era ut?
     
  2. baseic

    baseic Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2009
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ser bra ut på min
     
  3. anderssoncarina

    anderssoncarina Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 okt 2009
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Sony Xperia XZ2 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Sony Xperia XZ2 Compact
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S5
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab A
    Om du inte tappat den rejält i backen skulle jag (om jag vore dig) anmält det som fabrikationsfel. Det ska helt enkelt inte vara någon glipa mellan skalets bakstycke och kameran.
     
  4. yeppeyump

    yeppeyump Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2010
    Inlägg:
    420
    Mottagna gillanden:
    66

    MINA ENHETER

    Den är c:a 2 veckor gammal och mkt varsamt omhändetagen, dvs absolut inte tappad. En polare som kollade på min lur för första gången idag noterade efter c:a 12 sekunder att "ska kameran vara så sned?".

    Mailade HTC Support och hörde, men han som svarade uppfattade nog min förklaring fel, och trodde luckans hål var snett kontra linsen. Det är ju själv kameranlinsen som är sne mot hela telefonstycken.

    Jag väntar nog med ev service tills (om) ngt annat pajar. Den funkar ju bra, mest estetisk fråga. Får kanske något extra dammkorn under skalet...