Snygga till home skärmen

Diskussion i 'Frågor och support' startad av matokt, 28 okt 2009.

1. matokt

matokt Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Tja, har köpt en hero.. sett möjligheterna och dom är såpass många att jag behöver hjälp med att hippa apps!
    Tänkte ha typ bara "översikt" på hemskärmen.. vilka apps finns det? förutom standard tråkiga.. vill se lite alternativ
    vill kunna se datum och sånt och hoppas det finns nåt med börsen också

2. Tobb

Tobb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Haru letat runt på marketen nått alls innan du skapa denna tråd, kollat igenom apps rekomendations tråden där vet jag att d finns massor med bra apps.

Iaf dom jag har e FastBright, Spotify, Snowstorm, Todays date, Symmetricam, TasKiller, orginal sms tjänsten, Gangwars, 2 rss feeds rader

3. matokt

matokt Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

jodå visst har jag det.. jag menade främst apps med widgets då, inte spel eller så.. iaf verkar inte finnas just nu det som är viktigast för mig.. aktieprogram med skyssta widgets som har svenska börshandlade aktier

4. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    angående aktier så kan du använda HTC vanliga widget för aktier. Det går finfint att koppla svenska aktier till den. Du måste dock söka upp de svenska aktierna med deras globala namn.....tex ska du söka på ERIC-B.ST om du vill lägga till Ericsson B ....