Söker jobb i Göteborg

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av coolof, 13 jul 2011.

  1. coolof

    coolof Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2009
    Inlägg:
    360
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej!
    Hoppas det är okej att posta en sådan här tråd i det här underforumet.

    Hur som helst, jag jobbar idag som grafisk designer/webbdesigner på ett fotolabb i Stockholm men har under en ganska lång tid sysslat en hel del med Android-utveckling (den grafiska biten) på fritiden. De flesta projekt jag arbetet med har jag hittar genom Swedroid, exempelvis Bilddagboken och STHLM Traveling. Jag har även skapat några Android-baserade ikon-paket mm.

    Jag är en stor fan av öppna licenser och försöker dela med mig av så mycket som möjligt. Det hjälper mig även att utvecklas och tvingar mig att skapa en snygg struktur i mina filer - något som jag tror alla grafiker kan ha nytta av att göra ibland.

    Om ungefär 1,5 månad slutar jag mitt jobb här i Stockholm för att flytta ner till Göteborg. Jag har än så länge inget jobb spikat och ville därför höra mig för här. Om någon har tips på företag att söka till eller kanske rent av ett erbjudande. Jag söker främst jobb inom Android/iOS samt web.

    Just nu är jag i slutskedet att få ut min uppdaterade portfolio. På sidan finns just nu en liten samling projekt som jag skapat.

    Många tack på förhand!

    //Olof Brickarp
    www.yay.se
     
  2. Mellon

    Mellon Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Testa höra av dig till Know IT. De håller på att expandera sin avdelning för mobilapps-utveckling, (Android och iOS).

    Jobbar tyvärr inte där så kan inte hjälpa mer än att tipsa. Men det var vad jag hört när jag pratade med dem innan sommaren.