Köpes: Sökes telefon i övre segmentet

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Maniak01, 3 nov 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Maniak01

    Maniak01 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2020
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    30
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Lite olika

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Lite olika
    Hej,

    Som rubriken lyder så är jag ute efter en bättre telefon. Allt är av intresse, kravet är att telefonen måste vara hel och fin. Inga sprickor eller skador.

    Skicka pm med förslag, ta med då skicket på telefonen och vad ni begär för pris.

    Jag finns i Östergötland och kan hämta i hela länet. Ska telefonen skickas så är kravet att man har flera positiva omdömen. Jag betalar i förskott så klart.

    Tack på förhand!
     
  2. niklas1232

    niklas1232 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2011
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    126

    MINA ENHETER

    Motorola Edge plus, 865 snapdragon, 12 gb ram. Full HD skärm med hög pixeltäthet. Intressant?
    Bilder finns på en obetydliga skadan om. Skicka pm isf.

    Tänker mig 2200 kr plus frakt

    Hej,

    Tänkte sälja min Edge plus, som är i otroligt bra skick förutom en liten fysisk estetisk skada på baksidan(plasten) som inte påverkar funktion öht.

    Har använt skärmskydd från dag 1 så skärmen är i nyskick. Skärmskyddet sitter kvar tillsvidare.

    1,5 år gammal men batteriet är fortfarande riktigt bra. 7 timmar sot är vardag.

    Specs, se länk: Motorola Edge+ 5G 12GB RAM 256GB (Mobiltelefoner)

    Kvitto, originalkartong samt alla tillbehör finns.

    En superlur som jag varit otroligt nöjd med.

    Beställde ett nytt bakparti i plast (original) som jag tänkte byta ut men då den lilla estetiska skadan inte påverkat något så har jag aldrig kommit till skott. Skickar även med ett original batteri till telefonen om man i framtiden vill byta detta. Jag hade tänkt passa på i samband med att jag skulle byta bakpartiet. Men har inte kommit till skott då behovet egentligen inte finns. Har alltid kört med skal så skadan syns inte då.

    Finns i Eskilstuna/Torshälla.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.