Sökes: Webbläsare med Inverted/Night-mode??

Diskussion i 'Applikationer' startad av affie, 8 sept 2015.

  1. affie

    affie Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Har en SGS3 som kör Android 4.4.4, då jag vill kunna läsa bekvämt i mörkret samt spara lite batteri så letar jag efter en webbläsare som har inverted-mode, dvs gör ljusa hemsidor mörka med ljus text. Denna funktion finns i Samsungs egna webbläsare där det är "Inverted Greyscale" som används för bättre mörkerläsning, men i Chrome som jag egentligen föredrar så finns det inte vad jag funnit ännu. Har prövat Opera också men avinstallerade den pga för mycket buggar som gjorde att hela telefonen kändes slö.

    Så min fråga är kort och gott, vilka webbläsare har inverted mode för nattläsning och vilken rekommenderas om det finns flera?
     
  2. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

  3. affie

    affie Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Jag vet om denna inverted-mode som finns inbyggt i Android, dock är jag ej ute efter hela telefonen utan bara hemsidor.

    Hittade en webbläsare nu vid namn "Lightning Browser" som har den funktion jag eftersöker, dvs ett bra natt-läge. Den är dessutom en rätt så liten och resurssnål applikation, dock med flera funktioner än man kan tro vid första ögonkastet.
     
    Last edited: 10 sept 2015