Nope, jag har 2.00.0002 och kör Linux. Det är ett jävla meck och inget verkar funka. Jag har googlat och forumat så att fingrarna blöder.
nu är det bara roliga saker kvar på sommaren (har varit en vecka i sälen och varit på begravning och firat lite midsommar) längtar till sommarens scoutläger bland annat bomerang vilket ska bli väldigt kul sen blir det resa till gotland kanske en tur till sälen och hämta en bil (överkörningsbil ) och lite mer scouting på UNG 08 i sthlm ViLANDER; hoppas det löser sig
jedi; (eller annan moderator), vill ni bryta upp mina och andras relevanta inlägg till detta jag har råkat ut för i en ny tråd?
ett tips att snacka med skype ifal man sommar så brukar resten väcka en, iof kanske inte på trevliga sätt alltid har rätt chill sommarlov, ska börja träna lite så jag blir i bättre konduktion
Det krävdes bara en veckas ledighet innan jag vände helt på dygnet. Snacka om att jag är nattmänniska.
Farligt att jobba ;-) men vad grymt ineffektiv man blir med mycket ledighet, får mer gjort en helt vanlig helg ju Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Tänkte bara dra en liten sommarhälsning till er på SD ifrån Santorini! Är du över 25 och vill åka till ett romantiskt ställ med din käresta finns nog inga bättre ställen! Solnedgång i Oia är oslagbart! Sent from my Lumia 800 using Board Express