Säljes: Sony ActionCam HDR-AS15

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av BraveStarr, 3 okt 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. BraveStarr

    BraveStarr Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2009
    Inlägg:
    373
    Mottagna gillanden:
    21
    Telefon:
    iPhone 12

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12
    Platta:
    iPad Air
    Nästintill helt ny.
    Med kamerahus för användning under vatten.

    Kartong medföljer. Dock ej kvitto, skickar med det om jag mot förmodan skulle hitta det.

    1500 inkl frakt.

    HDR-AS15 Action Cam
    Videokameran som är utrustad för äventyr
    Full HD-videokamera med Wi-Fi®-funktioner och SteadyShot, fem filmningslägen, vattentätt fodral och handsfreesats
    Stryktåligt kamerahus med vattentätt fodral ned till 60 m djup
    Inbyggda Wi-Fi®-funktioner så du kan dela filmer i farten
    Säg adjö till skakiga filmer med SteadyShot
    Gå längre. Snabbare. Djupare. Packa med Action Cam när du ger dig ut på ditt nästa äventyr och filma alltsammans, även om du ska dyka ned 60 m under havsytan. Dela filmer med din telefon med inbyggda Wi-Fi®-funktioner. Spela in stadiga filmer med SteadyShot. Flytta fram gränserna för ditt filmande. Vill du dyka djupt? Simma lugnt – Action Cam har ett fodral som är vattentätt till 60 m djup. Lägg till handsfreetillbehör, så har du en kamera att ta med dig överallt. Skakiga filmer är ett minne blott med vår unika SteadyShot-funktion. Med den får du jämna bilder, hur hektiskt det än är runt omkring dig. Välj mellan fem inspelningslägen, inklusive full HD och superslowmotion-HD, där du fångar 120 bilder per sekund, så att du kan spela upp materialet fyra gånger långsammare. När du fångat all som händer kan du återuppleva det på din smartphone med PlayMemories Mobile-appen och Action Cams inbyggda Wi-Fi®. Inga sladdar, inget krångel. Bara du själv i händelsernas centrum. Ofördärvad pudersnö eller stadsgator. Oavsett vad du föredrar fångar du allt med ett kraftfullt Carl Zeiss®-objektiv. Med ultravidvinkeln på 170 grader får du med allt. Du har dessutom en superkänslig Exmor R™-CMOS-sensor som ger fantastisk HD, till och med i svagt ljus. Tessar®//tålig optisk konstruktion (passar bra för fotografering utomhus)//minskad ljusreflektion och mindre ströljus

    CDON
     
  2. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    817
    Mottagna gillanden:
    336

    MINA ENHETER

    Jag skulle ha behov för en sån, men tycker priset är i dyraste laget.
    Bjuder 1000:- för den om du kan tänka dig släppa den för det
     
  3. BraveStarr

    BraveStarr Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2009
    Inlägg:
    373
    Mottagna gillanden:
    21
    Telefon:
    iPhone 12

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12
    Platta:
    iPad Air
    Ska fundera en smula ;)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.