Om det finns en widget så borde remote widget fungera tror jag... Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Min klocka har fungerat felfritt fram till i helgen, märkte på lördagen att skärmen hade börjat visa lite gult istället för vitt när man läser sms mail osv, bara ett litet märke på kanske 1cm, sen på eftermiddagen började ena sidan se litet ut som att man hade slagit i den och gjort sönder displayen men den funkade fortfarande sen på kvällen såg det ut som att displayen hade slagits med en hammare och halv displayen var borta, tänkte att denna får jag lämna in, på måndag morgon var hela klockan död, vibrerar bara när man är skulle sätta på den. Lämnade in den på netonnet i måndags, såg att dom anlitade delta service, någon som har någon erfarenhet om dessa? Har ju aldrig slagit i den så borde väl gå på garanti men man vet väl aldrig med sån där garantiservice ställen..
Har den nya firmware uppdateringen där man kan ändra bakgrund osv kommit? är riktigt sugen på att köpa en men HATAR orginalbakgrunden, ser ut som en gaypride flagga.
Inte ännu. Ganska långsökt med pride-flaggan, isåfall har varenda Xperia en "gay-pride" flagga när du först startar dom.
Största ändringen jag sett är att man kan göra egna klockor där man kan lägga till widgets... ser bra ut, återstår att se om det är stabilare... Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jag känner redan skillnad på stabiliteten, nu bara vänta på att utvecklare lägger till widgets i sina appar :3
Älskar nya programvaran! Okej..älska är ett starkt ord Men gillar att ha klocka, datum, en liten väderwidget och senaste aviseringen utan att det känns plottrigt.
Tjo, troligen en ny ägare av en Sony sm2... Spontan köp, är det något att ha? Skickat från min D5503 via Tapatalk
Har fått min o använt den ett tag nu. Fungerar skitbra ! Var lite skeptisk till att börja med då jag aldrig har använt en klocka på armen. Hur smidigt som helst att slippa ta upp telefonen varje gång den ringer eller plingar. Nu kan man snabbt o smidigt se på klockan vad som händer. Jag har väldigt många inkommande samtal, exchange mail, gmail och så vidare varje dag. Då är det väldigt smidigt att bara kunna kolla på klockan om man måste göra något eller ej. Samma sak om man sitter på ett möte, så behöver man inte ta upp telefonen ur fickan för att se vad det var Skickat från Tapatalk 2
Du kan redigera de färdiga sms:mallarna så de passar dig. Görs i mobilen. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2735718 Tips modden tillåter att man överlappar widgets och klockor