Sony Tablet S: Kommer vi NÅGONSIN få ICS till svenskköpta plattor?

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av matti.vx, 23 maj 2012.

1. kalleskaviar

kalleskaviar Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick efter uppdateringen av Tablet S till 4.0.3 följande problem som jag skrev om i en annan tråd. Nån som kan bekräfta om detta är ett generellt fel eller bara hos mig? Detta gäller om man försöker hoppa framåt i lite längre streamade filmer.

"Fick härom dagen en systemuppgradering av min Sony Tablet S (4.0.3). Efter det verkar det ha blivit problem med all form av streamad video t ex Youtube-appen.

Om man försöker spola framåt flera gånger(!) i samma film så hänger sig spelaren alltid. Har provat flera olika spelare, alla har samma problem. Ofta lyckas den spola en gång men vill man sen spola igen så hänger den sig alltid.

Jag vet att detta inte alls varit något problem precis innan uppdateringen. Någon som kan bekräfta att den har sett samma problem? Någon som vet vad man kan göra för att fixa detta? "

2. huskul

huskul Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    549
    Operatör:
    ComviQ
    Telefon:
    Samsung S22U

MINA ENHETER

Operatör:
    ComviQ
    Telefon:
    Samsung S22U
    hur tar man bort kamren från upplåsningen?

3. matti.vx

matti.vx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL
    Jag tror inte att det går... Prova med MagicLocker eller Widget Locker om du vill ha lite fler möjligheter :-)

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2. Sär striving are, fel stavningar och autokorrigeringsfel fel till handa hållna av SwiftKey Beta 3.