Testa ta en ”öronpetare” (glömt vad de heter), lite handsprit på och stoppa in i hålet och snurra några varv. Blås lite starkt i det och testa igen med annan oanvänd aux kabel.
Man har tagit en del av tekniken från systemkamerorna till 5 II. Men finns någon/några fördelar med Sony 5 II mot andra Android (t.ex Pixel 4/5) OM man använder kamerorna Sony a7/a9? Alla Android har ju redan tillgång Sony Edge Mobil.
Ser fram emot att hämta min hos Telenor denna vecka! Måste säger att bilderna se naturliga ut färgmässigt! Kontrasten är bra också! Jag har redan 3 Sony kameror och ska bli kul att testa kameran i 5:2an. Längtar
Jag är sugen på att köpa denna telefon. Men jag har en fundering kring Sony och hur de hanterar android uppdateringar. Brukar Sony vara snabba och duktiga med detta och hur länge brukar dom supporta sina telefoner? Kan man förvänta sig att man tex kommer få Android 13 på denna? Samsung har ju gått ut och sagt att de kommer uppdatera sina telefoner i 3 år. Har Sony gjort något liknande?
Sony har varit duktiga med snabba uppdateringar och har hållit det långvarigt sedan de anammade den mer stock:iga utseendet.
Har lagt en beställning även jag Har suttit och letat skal och skärmskydd för snabb leverans men var inte lätt att hitta nåt, fanns inte så mycket att välja på. De som kändes vettiga var dessutom slut i lager :/ Jaja, så går det när man är seg
Själv tänker jag köra med Sonys orgnal skal i alla fall till en början. Kan köpas bland annat på Elgiganten. Sony Xperia 5 II Style Cover med stativ (svart) - Skal och Fodral Hoppas att exempelvis SPIGEN kommer släppa schyssta skalar till xperian. Har en sån på min 5mk1 idag och är mycket nöjd.
Inne på 3'e dagen på mitt 60Hz test. Standbytid är mycket god också vilket banar väg för mycket bra batteritid.
borde betyda att man skulle kunna dra till butiken och tvinga ut ett par lurar därifrån då de sålt varan med ''lurarna på köpet''.
Kollar man på Elgiganten och scrollar ner lite är hörlurarna fortfarande där: Sony Xperia 5 II 5G smartphone (grå) - Mobiltelefoner
En dag kvar... Här är ett jämförande kameratest! Camera shootout: Google Pixel 5 tested vs the best Android camera phones