De korten representerar inte rätta ansiktet för Xperia 5 II. Frugans lur tar sjukt fina bilder, i både standard och speciellt Photo Pro. Jag känner att användaren som skapat tråden på Reddit inte riktigt vet vad han håller på med. Sedan finns det väl lurar som hanterar vissa saker bättre än Sony som Samsung om man bara vill klicka och ta kort lite snabbt och det är rätt uppenbart att det är det han söker. Så känner jag iallafall. Jag tycker inte du ska oroa dig, köp den, den är supergrym.
Beställningen är redan gjord (för att få med hörlurarna), så det är väl mer om man ska hålla sina hästar och inte unboxa den när den väl landar. Men ja, det som beskrivs verkar ju hen vara ganska ensam om att uppleva. Tänker att det borde ha framkommit i de tester som har hunnit komma ut. Men blir intressant att få höra fler åsikter från vanliga användare
Det här känns ju proffsigt när man fyllt i alla uppgifter för att få hörlurar och trycker på beställ.
Fick kollinummer för 10 minuter sen nu! Går inte att se var den är ännu dock. Beställde med svart färg.
Nu händer det, fick också sms från Bring att den är på väg, jobbar dom över natten? Kan man hoppas att den är framme i Solna imorgon? Beställde en blå.
Min verkar komma idag, haft en XZ3 i nästan två år, men lite sliten så var dags för en ny Frugan har en Xperia 5 I, så ska bli kul och se hur mycket bättre II är
Kameran kan ha problem med färgåtergivning det har jag märkt i dunklare ljus inomhus framförallt där det kan bli väldigt galet och drar väldigt mycket mot gult/grönt. Gcam däremot på min Mi Note 10 träffar väldigt rätt, dock med en touch av magenta framförallt i hörnen i bilder. Men detta har varit återkommande när det är mörkt och glödlampor står för ljuset. Fått riktigt skev vitbalans åt gröna hållet när jag fotade i bilen en gång genom rutan. Sony 1x Sony 3x Mi Note 10 Gcam 1x Mi Note 10 Gcam 3.7x
Yes. Fick dra den väldigt mycket åt kalla hållet själv för att rätta till det på Sony'n. Blir lätt likadant utomhus när det är mörkt.
Hämtade ut min för en timme sedan, Telia. Tjena, kämpade även med detta och löste det genom att ta ett foto på mitt kvitto/följesedel sedan tog jag ett screenshot på det. Problemet är att sidan inte godkänner för stora filer, enbart under ca 1mb fungerar! 1.5mb var för stort, den på 900kB gick igenom.
Det var min misstanke. Det oproffsiga är ju att inte meddela det varken innan eller efter när felet uppstår. Lär ju hända många då det naturliga är att ta ett kort och ladda upp det. Tack!
Japp, känns otroligt bakvänt.. Kolla även på mailet du får från dem, ser ut att vara skrivet utav en nigeriansk prins som vill ge dig 50 miljoner kronor. "Pls. check denna länk" t.om min Outlook placerade den i min spam-box