Jo jo men detta är inget personangrepp. Det är ett Avatar-angrepp som mest. Du är en bild och ett namn för mig på internet. Skulle dock vara tacksam om DU svarade på detta:
"Hur mycket skiljer det i procent skulle du säga, mellan en telefon som laddats 5 gånger, respektive 20 gånger? Hur mycket mer batteritid har du extra efter 15 mer laddningar?
Och det är ju lika villkor för alla telefoner i t.ex. Engadgets tester.
Fast om man tar t.ex en Galaxy Note 2 som har mycket bättre batteritid än t.ex en Xperia Z(nästan dubbelt enl. Engadgets test). I slutet av testperioden när de ska testa batteritiderna, då har Noten gått igenom många färre uppladdnings-cyckler än Xperia Zan. Så om det är som du säger, så har de som presterar bäst batteritider, egentligen ännu bättre batteritider gentemot de längre ned på listan, än vad listans siffror berättar.
Noten har alltså MER än dubbelt så bra batteritid"
Jag misstänker att du, tankemässigt, hamnat i någon typ av Boot-loop, och tror att det skulle vara någon typ av avgörande skillnad på 5, respektive 25 uppladdningar.
Att det bara skulle gälla Sony skriver jag för att du verkar tycka att testerna är orättvisa. Men de är ju på lika villkor. Eller som jag skriver ovanför; Det är faktiskt till fördel för en telefon som Xperia Z, som har sämre batteritider än många andra.
Men lägg till 15 min på Engadgets batteritest om du vill. Men då får du lägga till upp till 45 min på andra telefoners testresultat. Oxch då springer de bara ifrån Xperia Z ännu mer.
Och Engadget testade Stamina-mode. Det gav ingen märkvärdig boost. Så all ni galningar där ute: GLÖM DET!!!

Click to expand...