Avslutad: Sony Xperia Z3 Compact (m. tillbehör)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dr.Smith, 28 feb 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dr.Smith

    Dr.Smith Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2010
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Jag säljer min gamla Z3C komplett med i det närmaste oanvända originaltillbehör tillsammans med...
    • en Magnector X-adapter. Man kopplar in en micro-USB-sladd i den och "magnetar" fast den på sidans laddkontakt i stället för att öppna sidan och slita på mekanismen som säkert påverkar telefonens livslängd
    • en original-laddare från Sony som gör samma sak, fast med telefonen liggande (tillfixad då magnetkontakten fäste lite dåligt)

    Baksidan har gått spruckit, men jag skickar med ett nytt bakstycke tillsammans med nya "limremsor" så kan man få den att bli fin igen. I övrigt är telefonen i bra skick och fungerar som den ska. När man tar bilder så blir det däremot en liten svart blobb på bilderna. Det kanske går att lösa genom att rengöra linsen när man sätter dit det nya bakstycket, men jag kan inte lämna några garantier på det.

    Telefonen finns i Stockholmsområdet och ett snabbt möte på någon bra plats fungerar lika bra som att skicka grejorna per post.

    Om du är sugen så skriv i tråden vad du är beredd att betala så ser vi var det landar i slutänden :)



    telefon.jpg magnector.jpg
    laddare.jpg kartong.jpg

    ... och lite fler bilder
    DSC_0001.jpg DSC_0002.jpg DSC_0003.jpg DSC_0004.jpg DSC_0005.jpg
     
    Last edited: 29 feb 2016
  2. sj6

    sj6 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2011
    Inlägg:
    121
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    1000:-+frakt
     
  3. medok

    medok Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2015
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    4
    1100+frakt
     
  4. Dr.Smith

    Dr.Smith Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2010
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Det blev inget av dessa två. Någon som vill ha den för en tusenlapp och frakt?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.