Sov klocka

Diskussion i 'Applikationer' startad av markus39, 1 sept 2018.

  1. markus39

    markus39 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2014
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    När jag startar min Android platta så står den exakta tiden när jag startade.
    Finns de någon app som måter hur länge den är på eller någon app som ger den exakta tiden när jag stänger tab 3 för jag vill se hur länge jag sover varje natt.
     
  2. pitrus-

    pitrus- Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    1 011
    Mottagna gillanden:
    762
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two
    ROM:
    Cyanogenmod 13
    Jag skulle vilja påstå att en papperslapp och en penna vore den enklaste lösningen [emoji38] Men du vill förstås ha en digital lösning som tidloggar låsning och upplåsning av din platta.

    Kan inte påstå att jag sett en sådan app, men jag kan slå vad om att detta redan loggas i systemets catlog så det borde gå att filtrera ut dessa och presentera tidloggarna i ett enkelt interface.
     
  3. markus39

    markus39 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2014
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jo skriva går.
     
  4. lassekongo

    lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    6 aug 2011
    Inlägg:
    3 609
    Mottagna gillanden:
    1 122
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6
    Annars kanske appen Sleep as Android kan bara ett alternativ? Den är gjort för att mäta hur bra och hur länge man sover och funkar dessutom som väckarklocka. Den mäter sömn genom att man lägger enheten bredvid sig i sängen eller under en tunn madrass, men det kanske blir lite osmidigt med en platta. En del enheter kan även mäta sömn med någon form av ultraljud och då kan man ha enheten liggande på ett nattduksbord eller liknande.
     
    Vispen74, Kristy och chraist gillar detta.
  5. markus39

    markus39 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2014
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Av en händelse så provade jag ladda ner en app som heter alarm clock extreme och provade starta stopp uret i den och stängde av plattan sen starta jag den och appen visade att de hade gått 12 minuter så med den ska jag sova 8 h varje natt.
     
    Kristy gillar detta.