Spekulationer om 2.2 till Legend

Diskussion i 'Legend' startad av teddyjohan, 13 maj 2010.

  1. teddyjohan

    teddyjohan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2010
    Inlägg:
    841
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Äger en Tattoo i dagsläget men ser fram emot att skaffa en Legend så snart som jag fått en eller ett par lönecheckar. Dock ser jag redan nu att det finns en del saker i A2.2 som jag verkligen skulle vilja ha, så jag antar att en sådan här tråd blir nödvändig förr eller senare.

    Har läst på ett par ställen, i korthet, både att det inte kommer att komma och att det kommer att komma. Någon som hört, läst eller fantiserat något om ämnet?
     
  2. Raum

    Raum Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Undrar samma sak... Tänker köpa en Legend om 2.2 kommer... Men vill inte ha en Android mobil som inte får framtida uppdateringar..
     
  3. Loneranger

    Loneranger Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Man kan ju alltid hoppas. Men så ser vi hur lång tid det tagit för Hero innan det började hända något och då tappar man ju hoppet lite. Speciellt jag som aldrig haft samma telefon längre än fem månader.
     
  4. nonajme

    nonajme Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2010
    Inlägg:
    365
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Men det var väl för att det var grymt mycket av Sens som fick skrivas om för 2.1? Sen nu så vill dom nog inte släppa det för då tycker väl dom att det är bättre att sälja Legend istället.
     
  5. teddyjohan

    teddyjohan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2010
    Inlägg:
    841
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Såhär säger HTC:

    Hej Johan Tack för att du kontaktar HTC Angående 2.2, Som det är just nu så har vi ingen information om denna updateringen. Vi går inte ut med spekulationer eller gissningar. Mvh Adrian HTC
     
  6. Nordis

    Nordis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    483
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Alltså, innan 2.2 ens har presenterats offentligt är det omöjligt att veta!
     
  7. teddyjohan

    teddyjohan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2010
    Inlägg:
    841
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag skulle vilja tro att ett företag som omsätter miljarder och har dussintals enheter ute samtidigt och dessutom uttalat sig med en målsättning att lansera en ny enhet var fjärde vecka har någon slags plan. Innan den första Androidnallen släpptes hade de ju arbetat i två år, nära med Google, och det känns som att de rimligtvis borde göra det nu också.

    Jag tror inte att någon på HTC blir förvånade, typ "jaha, nu släpptes nya Android, undrar vad det innehåller för kul" :)