Spel som är optimerade för xperia play

Diskussion i 'Xperia Play' startad av moody, 30 mar 2011.

  1. moody

    moody Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2009
    Inlägg:
    378
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    http://goo.gl/IhghK


    You'll notice some pretty interesting gems in there including Dungeon Defenders: Second Wave which we hinted at was coming soon. You'll also notice some games that aren't available yet and will probably be exclusive to the Xperia Play such as the Bruce Lee game, Backstab, and Syphon Filter (which just sounds cool) along with most SCE titles. For the most part though all of the games are also available right now on the Android Market.
     
  2. Highfoot

    Highfoot Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2011
    Inlägg:
    295
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Härlig lista! Skönt att telefonen verkar få så pass bra stöd från start! Det lär ju inte bli mindre med tiden.
     
  3. nioh

    nioh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2010
    Inlägg:
    970
    Mottagna gillanden:
    91

    MINA ENHETER

    Tror faktiskt att det första halvåret blir avgörande för Playens succé. Och kommer det bra spel är det direkt avgörande. Någon titel alla vill ha alá Mario Brothers till den skulle ge grym draghjälp, plus att sådana spel sätter touch-kontroller i skamvrån.
    Faktum är att om fler tillverkare hoppar på tåget med playstation suite så har det chansen att bli en jättesuccé.
    Men det ser onekligen ut som en bra början, då flera titlar i listan ser intressanta ut. :)
    Just nu tycker jag att alla emulatorerna på Market för NES, SNES, Sega, Playstation, N64 medflera ser ut att ge god draghjälp i början. Lite ironiskt måste jag säga, med tanke på hur mycket olagliga romar som cirkulerar på nätet för emulering, men samtidigt så rätt då det finns en guldgruva med suveräna spel som bara längtar efter en riktig spelkontroll.