Har väldiga problem med låsningar, nån som har samma bekymmer? Kan låsa sig efter 5 sekunder på en bana och sen nästa gång kan det gå 10 min.. Störigt som faen
Vet mycket väl hur Desire:s "dual touch" fungerar men för liknande styrning som denna fungerar det ändå väl. Testa att spela 'Reckless Racing', 'Jet Car Fuel', 'Meteor Blitz' Dar de valde för Lexus/Desire versionen att lägga högra styrspaken i övre hornet istället men tog senare bort den versionen då den normala styrningen fungerade mycket väl. 'Mini Squadron' använder också "twin stick" styrningen men har då valt att som 'Meteor Blitz' förut att sätta den högra styrspaken i övre hörnet. Så att det går att använda "twin stick" på en Desire är helt klart, däremot har mag märkt att spel som använder någon form av knappar i högra hörnet ofta inte funkar så bra då skärmen inte kan pinp-pointa var man trycker med ett finger redan på skärmen. Styrning med 2 stycken sparar behöver inte vara så precis då programmet bara behöver räkna ut vilket håll fingret rör sig och hur ungefär hur långt i den riktningen det har rört sig. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu har dom uppdaterat! Blev lite snyggare och bäst av allt så har dom fixat twinstiick till desire Men den funkar inte helt 100 men ändå
Någon som har en aning om man kommer kunna behålla sin gubbe när riktiga spelet släpps? Känns rätt onödigt att spela nu annars..
Har testat detta och det är ju coolt, men det går ju otroligt långsamt att tjäna i stålar, så hur tusan ska man kunna få råd med de värre bössorna?
Det får man nästan ta för givet. Hursomhelst så är spelet för bra för att låta bli det, har fastnat ordentligt nu. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det går lite snabbare när man klarat några waves och man börjar döda svårare motstånd. Någon som lyckats komma över några War bucks? Fungerar inte inne i spelet för min del. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Skärmen börjar blinka när jag ska börja spela (efter man valt planet). Så jag kan inte spela. Synd då jag tyckte det såg rätt kul ut.
Om jag i spelet trycker på "Get free Warbucks" så hamnar jag i webbläsaren och där blir det Webpage not available. Får ni också det? Sent from my Nexus S using Tapatalk
nope, jag får upp en lista med andra spel som jag kan ladda ner från market, att ladda ner och starta spelet ger i de flesta fall 1 warbuck (går även att köpa spel, då får man fler warbucks).
Har exakt samma problem. Mycket irriterande och när man har en SGS så skall det ju varken vara multitouchen eller GPU:n som inte hänger med.
Jag flashade in en överklockad custom kernel, efter det har frysningarna nästan upphört. Det finns en chamber som kostar 3500 guldpengar, är det någon som lyckats köpa den? Omöjligt för mig, lika omöjligt som att få Warbucks.
Fast om det skall behövas en överklockad SGS för att slippa frysningarna så känns det väl som spelet inte kommer funka på så många lurar, va?
Jag tror mer på att det är halvtaskig kod och att spelet inte är färdigutvecklat än. Sent from my Nexus S using Tapatalk