Alltså, jag måste få klarhet i det här. Är det globala rekordlistor i det här spelet? I vanliga fall när man kollar rekordlistor i spel och har fått ihop sådär 90.000 poäng så hamnar man på typ plats #4267 och de i topp har två mille poäng. Här placerar jag mig nära toppen hela tiden. Kan nån kolla om de har t.ex. en "Powderfinger" med 62.571 poäng på banan "Wreckless - Suburbia" (alltså inte vanliga "Suburbia") på tredje plats? Jag har så svårt att tro att det bara är två pers som spöat mitt score där, men om det är så så är det ju rätt coolt.
Ber om ursäkt om jag verkar fixerad vid rekordlistan , men har ni rekord för "Wreckless - Danger Zone" på era? Jag har kört där och har ett resultat registrerat, men när man bläddrar bland rekorden så hoppar den bara över den banan!
Jag tror de flesta inte orkar regga sig och bekräfta e-mail osv. Jag har inte gjort det än. Varför använder dom inte Feint eller vad det heter så att det går automatiskt?
Ah, det förklarar en del. För mig gick den automatiskt eftersom jag reggade tidigare för Reckless Racing.
Nya banorna var kul, men nästan för mycket poliser. Ligger 1-1-1-3 på de fyra nya banorna i Wreckless just nu Gillar ni Corvetten? Jag tyckte originalkärran var skönare att sladda runt i.
Efter blod, svett och tårar har jag klarat alla stjärnor. Någon mer? https://swedroid.se/forum/attachment.php?attachmentid=2916&stc=1&d=1319204623
Najs! 80/80 har jag på Wreckless, men jag har typ 64/84 på Getaway så jag har lite svett kvar att spendera. Har ett par topp-tre-platser på Wreckless dock (som "Powderfinger") - Vad heter du där?
Heter Zetar där med. Kollade igenom mina placeringar och har som bäst två fjärde platser på wreckless Frosty pike och wreckless Interstate (ligger precis efter Powderfinger på den....). Svåraste wreckless-banan att få 4 stjärnor på tyckte jag helt klart var Icy River, vet inte hur många gånger jag körde den. Svåraste getaway-banan kan ha varit Aquarium.