Glöm inte spara på djur som ger energy, bra när det är tomt och maten är slut. Bygg fler tree of love om du kan också då du får full energy vid varje bonus Sent from my Desire HD
Har också börjat spela, har skickat inbjudan på Feint till er som angett erat nick här, själv heter jag PackSwede om någon har lust att adda mig
Skitkul, någon som kan skicka mig två hjärtan? Btw ni kan väl skriva upp vilka quests som kräver hjälp av vänner så kan vi fixa det här. Jag tex behöver två hjärtan och skörda 15 tomater hos någon annan
Jag har skickat ett hjärta nu! Kunde bara skicka en gåva per dag till en och samma, kan skicka det andra imorn. Men jag har också det uppdraget så du kan ju gärna skicka tillbaka dem^^ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Fett! det löste sig, vips hade jag fått en massa hjärtan av folk (av ngn anledning? Haha) så du kan ge hjärtana åt nån annan Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Jag (PackSwede) behöver ett hjärta till och "livsgivande vatten" (men vattnet verkar jag inte kunna ge själv som gåva ännu, antar att man får ge fler saker när man kommer upp i lvl ?) Kan man ge vattenflaskorna man behöver packa till båten ?
Jag har skickat en friend request nu! Heter nog samma som här. Jag kan skicka ett hjärta, men jag behöver life giving water och såna vattensäckar till resan själv Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Yxan gör man i Workshop när man byggt den klart, dom saker man ger bort som gåva förlorar man inte själv. Om man besöker någon annan och skördar frukt/djur/grönsaker så har dom fortfarande kvar dessa så man behöver inte vara blyg tAUG: Jag ser inte dig på min vänlista än men ska försöka skicka hjärtan så fort jag gör det, antar att man behöver högre lvl för att ge bort vattenflaskor, hör av mig om jag kommer på hur det funkar (ligger hemma med ryggskott så jag har haft möjlighet att plöja rätt mycket tid i det här dom senaste dagarna...)
Inte ens jag på lvl 41 kan skicka såna, tror fb gäller. Behöver dock fortfarande hjärta :-) Sent from my Desire HD
Tompe: okej! Jag hade börjat ana det med gåvorna också, verkade inte förlora ngt. Men jag ser inte dig heller!:s Huuva ryggskott är inge vidare! googleeye: du verkar ha försvunnit ur min friendlist? :s är det för att jag har för många vänner så att du försvunnit på nå vis tro? Atm 72 i min tribe? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Nu har jag lagt till alla i tråden, jag heter REINIUS på feint om någon mer skulle vilja bli vän med mig. Det börjar dock kännas som att man måste börja spendera riktiga pengar på totems om man ska kunna tillverka alla prylar och det har jag verkligen ingen lust med. Att lyckas få ihop det man behöver för att uppgradera Tree House eller Hut genom att bara klicka på dem när de är redo lär ju ta en evinnerlighet - Och ja, water bottles...
Jag samlar ihop totems istället, visserligen är mitt mina tree houses inte uppgraderade men mina huts är det. Samla 65 amulets Sent from my Desire HD
Vad är bästa sättet att farma amuletter tycker du? Jag får ju en varje dag jag loggar in men det är lite segt...
Har du fått spökskeppet? Ghost ship collection ger amulet, sen fler. Jag tog tillfället i akt och spammade skeppet när jag hade 4h energi, slutade med 76 st och nu har jag 30 av 50 totems kvar. Sen ger vissa quests fler amulets, satsa på dem :-) Sent from my Desire HD