Finns inte Rayman Jungle Run längre? Jag kan inte hitta det nån stans varken på datorn eller mobilen... Skulle någon kunna länka?
Kingdom rush finna nu i play store! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ironhidegames.android.kingdomrush Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Can you escape är ett nytt kulescape spel så nytt att det ej ens finsn solution ännu på youtube. Nu finns även DOOORS2 och ett till 100 Doors spel nämigen 100 doors runaway
Nu har Kairosoft släppt ett nytt beroendeframkallande spel, Pocket League Story 2 Nackdelen är väl kanske att de har inapp köp, men det går att spela utan Någon som spelar och vill adda mig som vän ; 503409939 Väl mött på planen
Nummer 1: Har alltid varit och kommer alltid att vara, Cut The Rope. Både ettan och dem nyare versionerna fungerar. 2: Asphalt 7. Helt enkelt det bästa bilspel som finns till mobil. 3: Super hexagon, verkar simpelt men är otroligt kul efter ett tag. (jag har klarat hard och harder + typ 28s på hardest:-) 4: Worms 2: Armageddon: Nostalgi med snygg grafik:-P 5: Bloons TD: Man lär sig gilla det efter ett tag men kan vara värt att prova 4:an istället för 5:an först. En snabb lista över dem, enligt mig, bästa spelen till Android. Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4 Beta
Jävlar vad svårt super hexagon är! Jag har bara klarat level 1 på 10 sekunder lol! Den är ju fan omöjlig :O
Tyckte också det var sjukt svårt i början. Men jag lovar dig, spela ett tag så kommer du snart klara 20, sen 30, 40, osv.. Skickat från min Galaxy S2 via Tapatalk 2
Det märks nog att jag spelat lite för mycket:-) Men om någon någonsin klarar hardest, säg gärna till för då har jag en annledning att börja spela igen... Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4 Beta