Spelutbudet och kvalité på Wildfire

Diskussion i 'Wildfire' startad av Gaute, 27 jul 2010.

  1. Gaute

    Gaute Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jul 2010
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Som det står i rubriken, vad tycker ni om spelutbudet och kvalitén på spelen som finns ute?

    Något jag gärna hade velat ha är Robo Defence vilket inte verkar finnas att få till wildfire atm, lite tråkigt. Om någon har tips på tidsfördrivande spel ni fått ner och som flyter på smidigt så säg gärna till.
     
  2. fprick

    fprick Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jun 2010
    Inlägg:
    97
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Om du fixar robo defense från något annat ställe (gratisversion från emulator) så går det mjukt och bra. Det spelet rekommenderar jag för alla wildfire(telefon)ägare ;-) Abduction är också ett roligt spel. Tycker också det är rätt kul att tanka gamla spel till snesemulatorn och testa. Ej stöd för multitouch (?) förstör lite.

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
     
  3. Lidodido

    Lidodido Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    324
    Mottagna gillanden:
    69

    MINA ENHETER

    Som jag skrivit i en annan tråd, tanka Appbrain och Fastwebinstall och surfa ni på appbrain.com via mobilens webläsare, logga in på ditt google-konto där och tanka så finns Robo Defense bland annat :) Flyter på som smör.

    Ett annat helt fantastiskt bra spel är Alchemy. Det som är bra är att man kan ha den på i bakgrunden och bara ta upp telefonen en halv minut och prova blanda en sak, funkar det inte låser man den bara och fortsätter sen. Måste provas :)

    fprick: Vilken snesemulator har du provat? Flyter på bra?
     
  4. buurd

    buurd Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2009
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Varför fungerar inte robodefence på Wildfire?
     
  5. Lidodido

    Lidodido Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    324
    Mottagna gillanden:
    69

    MINA ENHETER

    Som vi redan skrivit, det funkar. Det syns bara inte i market. Antingen får du leta åt en .apk-fil nånstans på internet eller göra som jag skrev med Appbrain osv, då funkar spelet galant.