Spotify problem.

Diskussion i 'Allmänt' startad av Ulf B, 26 nov 2020.

  1. Ulf B

    Ulf B Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Har det problemet att alla mina nedladdade och sparade artister i spotify inte alltid visas i offline läget.
    Måste gå online för att de ska synas. Däremot syns alla nedladdade album i offline läget.
    Efter att jag har varit online och sedan går offline så visas sparade artister några gånger som jag avslutar och startar spotify. Har varit i kontakt med supporten på spotify och fått förslaget att jag skall tömma cacheminnet och sedan göra en ominstallation. Detta har jag nu gjort 3 gånger utan att problemet löst sig! Har nu tröttnat på att göra ominstallationer. Verkar som om spotifysupporten inte lösa problemet. Har påtalat att det är samma problem med min frus telefon men har inte fått någon respons från dem angående detta. De hävdar att de ser att det är något problem med cacheminnet i min telefon men tror inte på det. Otroligt om det skulle vara så när samma problem är i fruns telefon. Telefonerna är Samsung S20 Ultra och en S20 FE.
    Någon som har ev lösning på detta fenomen eller har samma problem med spotify?!