Problem: Spräckta fronthögtalare

Diskussion i 'One M7 (2013) - Allmänt' startad av Eken91, 15 feb 2014.

  1. Eken91

    Eken91 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hallå!:)

    Är inne på min andra One nu, är supernöjd med telefonen iövrigt, men jag måste fråga om det är flera som har haft problem med spräckta fronthögtalare?

    Min första telefon trodde jag bara var ett måndagsexemplar som åkt in och ut på verkstan med bla. spräckta högtalare.

    Fick en ny i oktober som funkat klockrent tills i onsdags, då någon av de främre låter som dem spräckts?

    Bör tilläggas att jag aldrig lyssnar på musik utan det är bara vid samtal och sms (2-4 samtal 5-15 sms om dagen) som dem används.

    Ska man behöva dra ner ringvolymen för att slippa detta eller har jag bara haft otur?

    Ska lämna in telen på måndag hos telia men skulle va bra och veta om det går att förebygga på nått sätt:P?
     
  2. yarr

    yarr Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2010
    Inlägg:
    557
    Mottagna gillanden:
    89
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Google Pixel 5
    Telefon 2:
    HTC U12+, U11, 10, M8, M7
    Övrigt:
    Google Pixel Watch, TicWatch Pro 3 GPS
    Upplever att min låter likadant sedan några veckor tillbaka. Dock inte när jag lyssnar på musik och kollar på film, utan mest notifieringsljuden låter med ett sprak, även fast jag bara har 50% volym.
    Vet inte riktigt vad det kan vara...
     
  3. Eken91

    Eken91 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jag lämnade in min tele förra veckan, och fick i måndags hämta ut en helt ny telefon.

    Så det var lösningen på felet tydligen:P