Avslutad: Star Wars Black Series - Obi-Wan Kenobi EP1 Force FX Lightsaber

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid96, 5 feb 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid96

    Droid96 Guest

    Jobbar på bio och köpte denna för ett bus i samband med premiären av Episode 9 i höstas. Har med andra ord bara använts vid ett fåtal tillfällen och är i nyskick. Kan användas både som leksak och samlarobjekt (stativ för uppställning på hylla/bord medföljer).

    Lightsabern är en exakt kopia av Obi-Wans från Episode 1. Enormt välgjord i metall. Den har inbyggd ljudgenerator och sensorer som känner av hur du rör den för att skapa en realistisk känsla. Ljusbladet lyser upp starkt i blått - väldigt effektfullt! Till skillnad från billigare lightsabers så har denna en effekt av att ljusbladet "fälls ut" genom att det tänds sektionsvis, ser asläckert ut i mörkt rum!

    Tillbehören är orörda. Allt är nerpackad så att det ser precis ut som hur den kom när den var ny i originalförpackningen. Kvitto ingår.

    Inköpt på Heromic den 13/12: Star Wars Black Series - Obi-Wan Kenobi Ep1 Force FX Lightsaber - Heromic

    Nypris: 2189:-

    Jag accepterar bud från 1000kr + frakt - räkna med något dyrare än "skicka lätt" eftersom paketet är lite större, hämta gärna i Uppsala. Kan även tänka mig byte mot nån rolig mobiltelefon med pengar från mitt håll såklart.

    Mycket välpaketerad!

    Bejaka din inre jedi och låt barnasinnet/nördigheten få frispel med denna!

    IMG_3228.jpeg IMG_3229.jpeg IMG_3230.jpeg IMG_3234.jpeg IMG_3235.jpeg
     
  2. Droid96

    Droid96 Guest

    Såld på blocket
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.