Det handlar inte om att häva köpet. Detta går självklart på garanti. Hade själv samma problem i början när jag hade fått min. På min var det ett moderkortsfel, så jag fick en helt ny. Gå tillbaka till butiken eller maila om ditt problem så ska du se att dem löser det. /k
suck...nu verkar jag också fått detta problemet. har haft min dhd i 1½ månad nu och det började i fredags. jag kommer inte ihåg om jag installerade en uppdatering då för jag höll på med min desire och uppdatera den. men jag har för mig jag installerade något. nu har den startats om ett antal ggr... eller rättare sagt. den dör utan att starta om sig. har hänt flera ggr, bl.a. i ett samtal. det jobbiga med att den dör när den bara ligger i standby är att man inte vet om att den gjort det utan man märker det när man ska trycka igång skärmen. blir nog att skicka in den då skärmen också knäpper när man trycker på den som om den satt löst.
Min har faktiskt funkat sedan det hände sist. Nu verkar den dock inte få kontakt med google så bra. Tar evigheter för den att synkronisera
jag har haft detta problem sedan köpet i november, vilken dyr skit lur alltså...men kanske dags att lämna in den då
Jag fick också denna skit. Kom från ingenstans och började helt plötsligt stänga av sig konstant. Det blev anovo, och nu smider den på felfritt.
PICK! Min startar om sig, ca var tredje dag (som jag uppmärksammat). Trodde det bara var, "äh, sånt som händer". Är ju trots allt en HTC. Har en bilresa på 50 mil om jag ska lämna in den i butiken jag köpte den. Nåväl, kan ju bli en rolig liten Turf-trip om inte annat...
Nu ger jag upp o lämnar in den till Anovo. Har gjort en återställning o fixat nytt simkort men fortfarande så startar den om sig... kommer bli minst 2 tuffa veckor när "de där människorna" misshandlar min älskade DHD