Störande saker med sonys mobil

Diskussion i 'Xperia XZ1 Compact' startad av Brokenarrow, 28 jan 2018.

  1. Brokenarrow

    Brokenarrow Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2014
    Inlägg:
    148
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Genom en som påstods vara anställd av sony här i forumet, blev jag helt av med whats new (behövde stänga av notiser i appen också, vilket skämt, att sony kringgår androids egen inställning). Dock sen dök det upp reklam i notisfälltet för någon sony produkt (hände någon gång i mars/april). Vist inte så många gånger,räcker med en gång för jag ska bli tvär. Jag vägrar bära runt en reklampelare. Vad kommer näst, köp premium varje månad för slippa reklam?

    Jag har inte rört några inställningar själv (möjligen om en på jobbet, som ställde in mobilen gjorde något)

    Sen har vi det med support där man söker efter uppdateringar. har inte hotell eller amazon installerat. Ingen mobil jag haft med stock har haft så tydligt med reklam, finns mer reklam i listan :) Är ju som man inte köpt en produkt utan fått den gratis och får leva med reklam.
    Screenshot_20180606-113413.png
     
    Last edited: 6 jun 2018
  2. H-M

    H-M Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2017
    Inlägg:
    588
    Mottagna gillanden:
    246
    Telefon:
    Sony 5 MK II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony 5 MK II
    Jag har faktiskt också lyckats bli av med all reklam. What's new tog ett bra tag och vet inte riktigt vad jag gjorde till slut.

    Min enda mobil och använder den mycket och är i huvudsak nöjd.

    Edit. Måste också trycka in fingeravtrycksavläsaren en bit för att det skall fungera