Stoppknapp

Discussion in 'Galaxy Mini' started by Jennyblom, Sep 21, 2011.

1. Rockmuppen

Rockmuppen Teen Droid Medlem

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S5

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S5
    Samsung Galaxy Mini räknas förvisso till segmentet budgetlurar men det är inte det frågan gäller. Alla som köpt en sådan telefon har samma fel, dvs det går inte att uppgradera till GB (via Kies), vilket SS hävdar ska gå, men sedan säger de att telefonerna inte är avsedda för den nordiska marknaden, för att sedan inte kunna svara på frågan om vilka telefoner som då gäller. Inte en butik eller något kan ge ett ärligt svar på vad sjutton SS sysslar med. Känns detta seriöst för fem öre? Svar nej! Skulle du som kund acceptera att bli behandlad som en idiot? Troligen inte! Så varför ska man öht sälja en telefon man påstår ska kunna uppgraderas, tvärtemot vad som är sant? Vars är telefonerna som är avsedda för den svenska marknaden då? Kommer de senare så att alla som redan köpt en ful-nalle ska köpa en ny, med "äkta" programvara som går att uppdatera. Vilseledande information och hänvisandet hit och dit får det hela att framstå som ett pajas-dagis.

2. Jennyblom

Jennyblom Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack,

3. googleye

googleye Professional Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Jag vet inte hur många trådar jag läst där folk klagar över appar som inte kan stängas, lär er använda google och förstå att ni använder ett system som hanterar minnet på ett modernt sätt...

Appar i android behöver inte stängas manuellt, så är det bara. Sen att telefoner med mer minne kan hantera fler appar bättre är en annan sak.

Sent from my HTC Desire HD

4. Jennyblom

Jennyblom Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

He he,nu har jag hittat en media spelare som har en stopp knapp, Android media player heter den, har dock inte lärt mig hur man för över musik i playlist än men den funkar bra