Jag begöver verkligen ett bordställ med laddare till min desire då den fungerar som klockradio brevid sängen, vart köper man ett billigast?
Dessutom har jag funderat på ett extratjockt batteri då jag tycker att telefonen är alldelens för smidig annars (jag skojar bara, enbart för dom tillfällen när jag ska promenera i skogen och köra GPS, annars kör jag nog med orginalbatteriet)
Jag köper helst inte på Ebajs, men det finns ju en uppsjö av sidor som säljer grejor, men vem är billigast?
I övrigt har jag kompletterat med den billiga biltemahållaren och en orginal-laddare till bilen, jag provade först en bunt olika eftermarknadsladdare från
Kjell&Co och Teknikmagasinet och var noga med att dom skulle ladda med en ampére.
Ingen av dom laddare jag provade laddade med mer än 0.5A, och säljaren på
Kjell&Co tyckte att jag skulle modifiera sladden vilket jag anser vara fel, det är laddaren som ska veta att den är en laddare och inte en USB-port, inte sladdan som ska veta om den är en laddsladd eller en USB-sladd.
Det slutade med att jag lödde om en USB-laddare från
Kjell&Co invändigt, men då gav den ändå bara 0.7A ut så jag slängde den i reservlådan och köpte en HTC orginalladdare på Teknikmagasinet.
Så, Feedback på billiga och BRA prylar och ställen att handla på!
Click to expand...