Jag uppdaterade till nya programvaran. men nu måste jag återställa telefonen men upptäckte då att när du vill säkerhetskopiera i telefonen går det inte längre att kopiera mediefiler(alla dina appar, musik och bilder) eller hämtade program med data.
När jag säkerhetskopierade innan uppdatering av nya programvaran var storleken:184,4 mb efter uppdatering går det bara att säkerhetskopiera 9,7mb.
De finns med som val att säkerhetskopiera även mediafiler och hämtade program, men de går inte att pricka i.
Suttit hela dagen med SONY-supportchatten. De skulle pröva med en av sina Xperia S, men hörde inte av sig via mail som lovat

..... Får väl höra av mig imorgon igen.
Anledningen till att jag ska återställa telefonen är att alla push/aviseringar slutat fungera. Gick igenom allt med SONY-supporten och telefonen är rätt inställd. Så de rekommenderade fabriksåterställning men vill ju inte nollställa telefonen och sedan inte ha kvar de appar jag betalat för, musik, bilder och annan data

.
Det enda som går att säkerhetskopiera är:kontakter, meddelanden, bokmärken, alarm, lokala händelser, systeminställningar, anteckningar och konton/lösenord.
Någon som har samma problem?
Click to expand...