Jag har råkat ut för 2 små problem vad det gäller att skicka och ta emot sms, någon annan som råkat ut för likadana lr liknande problem?
1:
En dag när jag var i sthlm köpte jag en sms-biljett för att åka åka tunnelbana, första gången gick det felfritt, andra gången fick jag inget svar så jag skickade en gång till, då fick jag min biljett men även den biljett jag aldrig fick andra gången, men det gick inte att öppna det utan bara se notifieringen i statusfältet, om jag försökte öppna det så kom jag till en tom "new sms" sida.
Just det kasnke inte låter så jobbigt, men det jobbiga var att den vägrade försvinna från statusbaren om jag inte tryckte på clear, dock varje gång jag tog emot 1 nytt sms så dök den där jävla biljetten upp igen o vägrade försvinna, omstart hjälpte inte, slutatde med att jag fick tömma alla mina konversationer, först då var problemet borta.
2: det här problemet var inget problem, det var bara jag och jag är löst nu.
Precis nyligen skulle jag skicka ett sms som jag gjort många gånger förut, men den här gången skrev jag lite längre, troligtvis så långt så att det blev 2 sms, när jag sen skulle skicka så vägrade den. Har försökt om och om igen och kopierat texten o lagt in den i ett nytt sms utan att det går, bara för att vara på den säkra sidan testade jag även att skriva ett lagom kort sms och vips flyger det iväg.
Last edited: 16 mars 2010