starka ord.
lugn nu.
Men om nu HD ska vara flaggskeppet så är jag inte imponerad. Varför ska man hålla på och tweaka och mecka med luren? då kan jag ju lika gärna gå tillbaka till Iphonen och börja jailbreaka o hacka loss igen.
varför ska man alltid behöva kompromissa? ja det mesta med HD är bra, men för mig är en bra kamera väldigt viktigt.
varför reas x10? jo för den är gammal, htc legend reas också ut är den rutten också?har haft en legend, bättre kamera men tyvärr för liten skärm, men det finns inte någon HTC telefon som är i närheten av X10ans kamera.
Ja du må tycka att resten av luren är skit o bajs och jag är en idiot, men tro mig jag har letat efter den ultimata luren långt innan du blev född.
kör även med Nokia N8 tokgrymm kamera, men resten är väl ingen höjdare, så återigen får man kompromissa.
vill ha minst 4 " skärm gärna android och en riktigt vass kamera. men det går tydligen inte, hoppas LG nu kan visa något med sina nya lurar till våren.
Det blir något konstigt oskarpt parti i det vänstra övre hörnet av alla bilder medans den högra är mycket bättre, tittar man på bilden i full upplösning så är det små prickar och streck som det låg vaselin över linsen.
Det är som om bilden döljs bakom något. märkligt. kanske ska man ta bort plastlinsen som skyddar kameran? som det var med den gamla hederliga htc diamond, alla tog bort bakstycket där linsskyddet satt och vips blev bilderna bättre.
Så någon som vill köpa en Desire HD ? mot blocket...
Click to expand...