Svart bakrund på webbläsaren?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Aleks, 26 aug 2010.

1. Aleks

Aleks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hade en liten fundering nu när ja läste artikeln på förstasidan om strömförbrukning för AMOLED, varför i hela friden har man en vit bakrund om man vet att det slukar mest batteri, och går det på något sätt att ändra den till svart istället? det måste ju vara mycket mer fördelaktigt?

2. tidelipop

tidelipop Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vad menar du med svart bakgrund i webbläsaren? Det beror ju på vilka sidor man surfar till.
    Om du istället menar bakgrundsbilden till dina startskärmar så ja... det är bara att ändra till en svart bakgrund om du vill ha så låg strömförbrukning som möjligt. Jag nöjer mig med en mörk, vill inte ha den kolsvart för det blir lite tråkigt.

3. zupe

zupe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Han menar inverterade färger. dvs. att vitt blir svart och svart text blir vit.
    Vill också ha det men tror inte det finns, jag har inte hittat det i alla fall..

Någon som vet om det finns?

4. Evil Peter

Evil Peter Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Vet inte heller något sätt att fixa det men du kan ju alltid börja med små steg och Googla med Blackle.

5. Aleks

Aleks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Klicka på webbläsaren, det tar ett par sek innan google laddas o då är själva browserfärgen vit, den borde kunna ändras till svart...att alla sidor har olika, de tror ja dom flesta kan räkna ut ;)

6. tidelipop

tidelipop Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja jag tyckte väl det lät konstigt. o_O ..men då är jag med, har inte tänkt på att den är vit en stund där. Oftast så startar den upp så snabbt och visar den senaste sidan jag var på. Den lilla stunden som den är vit gör nog knappast till eller från.