Ja det är riktigt illa hur servicen är.
Själv skickade jag min Blade till anovo för att bakstycket inte satt fast (nu har jag sett att det finns vissa knep för att lösa det själv) för ca 6 veckor sen.
För ca 4 veckor fick jag tillbaka telefonen från reparationen och visst bakstycket satt väl skapligt, men när jag kom hem från telia butiken upptäcker jag att skärmen har en spricka uppifrån och ner över hela skärmen och att hela skärmen är väldigt flottig och allmänt skitig.
Åker genast tillbaka till telia som inte riktigt vet vad dom ska göra.
Efter några dagar återkommer nån kille från telia butiken och säger att anovo inte tar på sig något ansvar.
Killen i butiken skickar vidare ärendet till något "service team" och nu efter ca 6 veckor så bestämmer telia att dom ska ersätta mig med en ny blade.
I efterhand hade man kunnat leva med att bakstycket inte satt ordentligt
Men det värsta är att anovo skickar tillbaka min telefon med spricka i displayen och sen inte erkänner det.
Förresten tack för ett trevligt och lärorikt forum, är ny i android träsket :-)
Click to expand...