Och om du läser hans post igen så ser du kanske att han pratar om officiellt stöd för att uppgradera en lur köpt med utländsk firmware till den nordiska - inte om att Defy kommer med svensk firmware.
Väldigt gött! får se när de får in den i lager då...måste få en chans o pilla på den någonstans...vettefan var
Goda nyheter! Jag fick besked av Telia igår att Motorola Defy finns i Telias butiker nästa vecka med svenska menyer och Android 2.2. mvh blivande Defy-ägaren Håkan
Tyvärr inga detaljbesked. Första infon fick jag via Telias hemsida där man får ställa frågor. När jag sedan ringde Telias butik fick jag, efter mycket förklarande om vilken telefon jag sökte, reda på att den kommer nästa vecka. Jag blev så glad att jag glömde mjölka mer fakta.
Telefonen är enligt Motorola utan blur. Men jag tycker ändå det är mycket "skräp" kvar. Det som saknas är Facebook integrationen och andra sociala nätverk + lite till. launcher och Motorolas widgets är kvar.
gött, ska fråga om priset också McZ: de kan man ju lätt rensa bort ser att den börjar säljas på svensktele.se med mycket låg pris http://www.svenskatele.se/?p=30514&productDetail=y&webShopProductID=7329&m=
hmm det var ju synd, telia tar ju ockerpris för den. får hoppas att elgiganten,onoff m.m snappar upp telefonen så det blir lite prispress
Typiskt Telia Jag misstänker att priset blir i samma nivå som konkurrenterna om du binder dig vid Telia i 24 månader.
Defy av telia klart Var tvungen att gå in på telia och kolla om dom verkligen skulle ta hem motorola defy. och det skulle dom Dom hade redan beställt den och det skulle vara med android 2.2 (FroYo). Så jag bokade en av dom så nu väntar jag bara på att den ska komma. den skulle kosta utan abonnemang 3200kr. men själv ska jag förlänga mitt abonnemang så det blir ju lite billigare
måste rätta mig själv! den kostade 3295kr, men då band jag mig hos telia i 24 månader och fich på ett avdrag på 700kr. så den kostade bara 2595
Man undrar om dom som får tag i den svenska blurless luren, skulle kunna delge oss med lite versionsfakta för er som inte vet hur: inställningar/om telefonen(settings/about phone). det som är intressant(rätta mig om jag har fel): system version, Baseband, BPflex, APflex och Buildnumber. även ni som fått eran lur uppdaterad på service kan ju delge. varför? kan vara intressant om den läckta är den version vi får här, eller om det finns en ännu nyare, som borde dyka upp när som helst isåfall, så man kan dra in den med RDSlite.
Vad är det launcher när man startar telefonen första gången? Hur ser den ut? Skulle du kunna lägga ut en bild?