Svenska menyer

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av Pettersson, 22 mar 2010.

1. Pettersson

Pettersson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan Andriod vänner. Jag har nu köpt mig en Acer Liquid. Dock var de engelska menyer på den. Finns de något jag kan göra för att få svenska i den?
    Jättetacksam för snabba svar.

Kanon telefon än så länge :) blir en klar 10:a om de går att få svenska.

tack på förhand

2. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

vet inte hur pass väl 1.6 är översatt till svenska. enda sättet att ändra den är via locales. Men sist det ämnet togs upp så tror jag inte det gick att få allt på svenska utan vissa delar.

Välkommen hit förresten och grattis till en riktigt bra mobil för slanten investerad

3. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Tja... det bästa är nog om du lär dig de engelska uttrycken som finns i telefonen. För med locales blir långt ifrån allt översatt... Har du tur kommer det svenska menyer med 2,1 , men man kan aldrig veta. Som sagt, lär dig uttrycken, det är knappast att man tar skada av det ;)

4. Pettersson

Pettersson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för era snabba svar. Ja engelska är egentligen inget problem. Hade varit skönt med svenska menyer bara :) Men de går nog ändå.

Har ni några andra tips på saker till android/Liquid?
    Apps eller annat man kan göra

5. Mautana

Mautana Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns en grupp som heter Apps och Spel om jag inte minns fel, tror det funkar bra att kika där. :P

6. Jovial

Jovial Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

När jag köpte telefonen så ville jag också ha svenska, idag skulle jag inte byta till det även om det gick. Man vänjer sig med Engelskan väldigt fort och det mesta känns mer naturligt på engelska.

Tror även du kommer vänja dig snart, alla guider m.m som finns när man ska in i menyerna och ändra brukar vara på just engelska och sådant underlättar en hel del.