Sview förstör oleophobiska behandlingen...

Diskussion i 'Galaxy S7 - Allmänt' startad av neddie, 2 okt 2016.

1. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

Jag har mailat samsung om det hela med bilder och får jag det inte ordnat så säljer jag luren och köper en honor 8 ist.

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 941
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 10 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 10 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Ja, jag förmodar att man väl får gå genom ARN då, om de vägrar ta emot det. Det är ju bara att åberopa att samma fel gäller Galaxy S6, och sedan leta upp trådar som denna och bifoga allt relevant material.

Har svårt att se hur de skulle förklara orsaken på något annat vis än att problemet är fodralet eller att behandlingen på glaset släpper för enkelt. Oavsett vilket är det ju helt uppenbart Samsungs fel.

3. Lidodido

Lidodido Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Rörde sig detta om S View Cover med det fyrkantiga glaset på fronten, eller Clear View Cover som är helt genomskinligt? Vet att du skrivit S View Cover, men jag har sett många som blandar ihop dom och jag vill vara säker. Verkar ju vara Clear View som har problem, men om det även är problem med S View så får jag undvika det fodralet också nu när jag tänkt investera i ett skydd.

4. Droid_290

Droid_290 Guest

För mig är det s view. Blev en fyrkantig ruta kvar på skärmen

5. Lidodido

Lidodido Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Tråkigt, på clear view förstår jag ju eftersom det blir en hård yta som ligger mot skärmen så minsta dammkorn kommer ju repa den men jag hade som för mig att själva fönstret på vanliga S View var en bit ifrån glaset så det inte skulle kunna ha samma effekt. Måste ju ligga ganska tätt mot skärmen för att det ska kunna hända, sen fastnar väl kanske damm i övergången mellan skärm och fönster... Nåja, får nog bli en vanlig hederlig Flip Wallet då. Alternativt daglig genomgång med mikrofiberduk...

6. Droid_290

Droid_290 Guest

Problemet är att fönstret måste ligga på glaset nästan för att den ska känna av touchen