Förstår allas tankar kring detta men vi måste än tänkta på ett par saker.
Visst vi som förbokat får telefonen 2 dagar efter dem som köper i butik vilket är illa men detta är absolut inte CDONs fel.
Ni som avbokar från CDON, samsung får fortfarande sina pengar, spelar ingen roll vart du köper den, utan den enda part som blir drabbad är just CDON. Tycker CDON ska ha en eloge för att dom går ut och är ärliga. Detta gäller såklart inte bara CDON utan gäller alla internetbutiker men de är bara CDON som berättar för oss hur ert ligger till.
Ni som klagar på samsungs knep och "bojkottar" deras metod o köper den i butik, inser ni inte att samsung får er att göra exakt det dom vill? Bilda köer utanför butiker = rubriker. Visa istället att deras knep inte fungerar och behåll era förhandsbokningar eller köp annat märke så kanske de här är första och sista gången dom gör såhär..
Och nej jag jobbar inte på varken CDON eller annan inetbutik. Jag tog min telefon genom abonnemang hos
Tre.
Bara mina egna personliga åsikter. Jag tycker de samsung gör är riktigt fult. Hade jag inte gillat S4an så mkt hade jag tagit ett annat märke. Nu visar jag bara att deras knep inte kommer funka genom att behålla min bokning även om jag får den på måndagen.
/Anders
Click to expand...