Swedroid recension Galaxay Z?

Discussion in 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' started by cnord, Sep 1, 2011.

1. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Har Samsung/Tre inte varit trevliga nog att förse er med ett exemplar? Jag förlänger med 3 om ca en månad, och det hade varit väldigt intressant att veta vad ni tyckte om denna!

2. bernard

bernard Droidmin Staff Member

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Inget exemplar har dykt upp. Det är en intressant telefon och vi hade inte haft något emot att testa den. Vi skall se om vi möjligen kan få fatt i ett exemplar till slutet av nästa vecka - det vill säga efter att IFA-hysterin lagt sig.

3. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Tackar för flytten, hade själv svårt att bestämma mig för vart jag skulle placera tråden :)

Ok tack! Jag är lite orolig för den, främst för att den är 3-brandad, samt att den verkar hamna farligt nära SII:an i pris överallt utom 3 och därför antagligen inte blir så populär. Mindre populäritet leder till mindre roms osv, så det är jag lite orolig för. Hade gärna vetat att CM7 skulle komma innan jag köpte något.. Hoppas att Tegra2-plattformen hjälper utvecklingen på traven, då det redan finns såpass mycket till den.