Jag får ta på mig skulden för att vi inte spelat in på ett tag, har haft en hel del att göra på annat håll med kandidatarbete och dylikt. På måndag har vi dock planerat att spela in ett nytt avsnitt och detsamma veckan därpå, så förhoppningsvis kan vi nu komma igång igen. Edit: Blir inspelning tisdagen den 8 juli istället för måndagen den 7
<iframe style="border: none;" src="//html5-player.libsyn.com/embed/destination/id/172536/height/450/width/600/theme/standard/direction/no/autoplay/no/autonext/no/thumbnail/yes/preload/no/no_addthis/no/" height="450" width="600" allowfullscreen="" scrolling="no"></iframe> Swedroids podcast är tillbaka efter ett längre uppehåll. I det här tolfte avsnittet diskuterar panelen Android Wear och förhandsversionen av Android L. Vi talar även om våra och era preferenser i frågan AMOLED mot LCD, borttagandet av vissa Google Play-enheter och vilka önskemål och krav som finns för framtidens smarta klockor. Direktnedladdning Prenumera: RSS Itunes PocketCast Swedroid meetup: Google+
Ja, såg också nu att Pocket Casts inte uppdaterar heller. Skall kolla vad det är som segar. Då får man ju något att längta till! Sent using Tapatalk
Det är inte vår avsikt att någon skall känna sig dissad eller utelämnad, och det är tråkigt om det är så. Vi valde en 18-årsgräns eftersom många uteställen har detsamma. Sent using Tapatalk
Efter att både det ena och det andra försenat oss så har vi nu äntligen fått till ett nytt avsnitt! Hädanefter skall vi försöka få till ett eller ett par avsnitt i månaden istället, för att få in en bättre regelbundenhet. Länk till avsnittet: Libsyn
Härligt hade nästan gett upp hoppet Behöver ni hjälp med programpunkter eller klippning kan jag ställa upp
Ja, det verkar som att synken blev knasig. Det hade varit fenomenalt med lite hjälp på den punkten, precis som @drkrupp konstaterar behövs det.
Har lyssnat på samtliga avsnitt och älskar den! Svettas av förtjusning inför nästa avsnitt. Må det bli snart!