Problem: Synka FB-bilderna till galleri

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av Kimzors, 15 dec 2011.

  1. Kimzors

    Kimzors Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Förut så syntes alla facebook bilder och album i galleri men jag höll på och fippla med mobilskrället för att få bilder till mina kontakter i telefonboken som totalvägra funka och nu har dom i galleriet försvunnit....

    Jag har klicka i inne i inställningar -> konton & synk -> Facebook i Xperia "Synkronisera album i Galleri" men inga bilder kommer tillbaks.....

    Ska jag ta livet av mig, kasta mobilen i väggen eller någon som har en bättre lösning?

    tack på förhand!
     
  2. ihpv

    ihpv Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2011
    Inlägg:
    130
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jag har också problem med att få mina kontakt bilder att synka. Jag hade det innan sen började jag fiffla med att installera cm osv och sen dess har jag inte fått in dom ingen. Jag antar det är relaterat till ditt problem

    Sent from my LT15i using Tapatalk
     
  3. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

    Prova att ta bort fb inside xperia och bara använd vanliga fb syncen. Så behöver jag göra på vissa kontakter m.m. Sedan så kan jag lägga in fb inside xperia igen efteråt och då funkar allt.
     
  4. Tanzmane

    Tanzmane Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 aug 2010
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC U11

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC U11
    ROM:
    Orginal
    Platta:
    Sony Tablet Z2
    Jag har problem att få facebook bilderna till mina kontakter.. det är bara vissa kontakter som får det. har varit inne och kollar i mina kontakter och där e dom länkade till facebook,MEN VARFÖR FUNKAR INTE DETTA! :/ har testat att ta bort facebook inside xperia eller vad det heter utan någon märkbar skillnad. Någon som har det problemet?