synkar inte med facebook

Diskussion i 'Hero' startad av julia, 7 feb 2011.

  1. julia

    julia Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2010
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Först blev jag irriterad över att mina kontakters profilbilder inte uppdaterades fast den är synkad med Facebook for HTC Sense. Så då läste jag någonstans att ta bort kontot och lägg till det igen så det gjorde jag (det var i förrgår). Då synkas alla kontakter fram till bokstaven M, resten hittas inte och jag blir tokig. Och nu har jag googlat i hundra år och ändå hittar jag ingen lösning. Så hjälp mig någon, tack :)
     
  2. D-Droid

    D-Droid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    1 348
    Mottagna gillanden:
    88

    MINA ENHETER

    Du kan testa appen "Sync my pix" som finns på market. Den laddar ner alla bilder så kan man manuellt synca de som inte syncas rätt :D
     
  3. ACiD_TaZ

    ACiD_TaZ Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Har för mig att man kan synka manuellt. Gå in på en telefonkontakt och välj redigera, där kan du välja om du vill synka med en Facebookprofil. Ibland visas ett alternativ eller så får man söka.
     
  4. julia

    julia Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2010
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Yes jag har SyncMyPix men det jag är ute efter är att få tillbaka själva synkningen med Facbook for HTC Sense (födelsedagar, evenemang osvosv). Ja alltså jag vet hur man länkar ihop dom det är bara det att den bara hittar mina FBkontakter från A-M, resten hittar den inte...
     
  5. ACiD_TaZ

    ACiD_TaZ Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tog du bort Applikationen HTC Sense på Facebook samtidigt som du tog bort kontot i telefonen?
     
  6. Gustaf87

    Gustaf87 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2009
    Inlägg:
    497
    Mottagna gillanden:
    103
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung S22
    har samma bekymmer, vill få kontakterna att uppdatera sig via facebook i telefonen. Vissa kontakter finns inte heller om man söker vilket man vill få uppdaterat också.
    Någon som kommit på någon lösning? Litet fel men vore skönt att få löst

    Edit: Tog bort mitt konto från telefonen och la till det igen. Då uppdaterades alla syncningar dvs foton osv.
     
    Last edited: 9 apr 2011