Tänke bara checka med er om ni också får "Den här videon kan inte spelas upp" i youtube appen. Får det på i snitt varannan video även om jag har full mottagning!
Det gäller ju inte bara Youtube utan andra videos i webbläsaren också men vi får hoppas att de löser sig med 2.1 uppdateringen som är lovad att komma innan maj, alltså den här månaden
Någon som vet om det är plast eller glas i displayen? Jag märkte idag när jag satt och bet med tänderna i högtalarhålet (Vid displayen, inte det på baksidan) att det knastrade lite och det känns precis som glas när man skrapar tänderna mot det.
För att göra en lång historia kort, jag var hungrig! Testa själv att skrapa tänderna mot högtalarhålet vid displayen, känns det inte som glas? Har läst i flera recensioner att det är plast i skärmen. citat: Sadly it's plastic making it more scratch prone than glass fronted rivals. (http://www.trustedreviews.com/mobil...5/T-Mobile-Pulse-Google-Android-Smartphone/p1)
Finns en tråd om detta på modaco, de kom fram till att det var glas iaf. Tycker också att det känns som glas förutsatt att man tagit bort plastskyddet
Någon som äger både en Hero och 8220 från Tre? Vad kan man säga om användarupplevelsen? Sugen på något billigt, med större skärm. Blir jag besviken? Är ju nöjd med Hero
Efter att ha läst den där länken tog jag ett snabbt beslut och slet bort min Invisible Shield som efter en misslyckad installation såg förjävlig ut och vilken skillnad! Som en ny mobil och dessutom, nu två veckor senare, så finns det inte en repa på mobilen och då har jag den liggande i fickan hela dagarna... Så antingen är det glas eller riktigt kraftig plast och även om jag inte gjort några större tester så verkar den väldigt motståndskraftig mot repor.