Tab 7.0 stänger av sig själv

Diskussion i 'Samsung' startad av VideX, 2 feb 2012.

1. VideX

VideX Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min Tab har börjat stänga av sig själv. Det sker antingen när jag lyssnar på musik, ser på film eller surfar. Får ingen varning att batteriet håller på att ta slut, den bara slocknar. Den går i de flesta fall starta igen. I något enstaka fall måste man koppla in laddaren.

Jag misstänker att det är batteriet som spökar, för de gånger den stängs av har den haft ca 35-60 % batteri kvar.

Tacksam för tips då detta är oerhört störande, åker både buss och tåg till och från jobbet så det är främst då jag använder plattan. Oftast är det på väg hem efter jobbet den stängs av, har hänt någon enstaka gång även till jobbet.

2. getrix

getrix Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har börjat få samma problem... och inatt så mumsade min i sig ett fulladdat batteri...
    ska kolla upp detta och se vad problemet kan vara.... misstänker också att batteriet börjat spöka lite.... men den är trotts allt bara 5-7månader gammal... och det är ju inte direkt så att man kan byta batteri själv i en handvändning...

3. nimbe

nimbe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Operatör:
    Telia, Tele2
    Telefon:
    iPhone 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Tele2
    Telefon:
    iPhone 6
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S4
    ROM:
    Stock
    Platta:
    iPad Air
    När ni ändå är inne på ämnet. Vad är det för garanti på en P1000 ?

12 eller 24 månader ?

Jag fick ett rekordsnabbt svar av Samsung. Tablets och mobiltelefoner har 24månaders garanti.

Last edited: 30 mar 2012