Man kan gå via konsumentvägledningen i kommunen också så hjälper de till.
Tyvärr har inte alla kommuner detta, och en del kommuner samarbetar med grannkommunen.
Annars bör det gå att hitta info på konsumentverkets sida om hur man gör.
Blir nog mycket badwill för
Tre detta, som kanske kostar dem mer i slutänden i minskad försäljning än vad de kostat dem att ta förlusten på surfplattorna.
Speciellt om man tänker på att dessa plattor ändå blir svårsålda inom kort när Samsungs nya plattmodeller snart är på ingång. Det finns inget som är så gammalt som fjolårsmodellen när det gäller denna typ av produkter.
Trots allt var det ett 24 mån bundet abonnemang så de hade ju ändå fått in någon ting av kunderna om de skickat ut plattorna.
Nu kommer ingen av dessa kunder vilja ha med tre att göra längre, och kommer att tala illa om
Tre för sina vänner och på nätet under lång tid.
Tre är inte det första företaget som gjort misstaget att underskatta konsumentmakt,
Det kan bli en dyrköpt erfarenhet för dem.
Click to expand...