Vi kanske pratar om olika säljare, men detta är vad jag ser: Delivery: Estimated between Fri. Dec. 3 and <b>Thu. Dec. 16</b>.
I beskrivningen till denna (ZT180 för $59 på eBay) står det att den har 2,2'' touch board och qwerty tangentbord Vågar man beställa?
Om du skulle kollat runt lite så skulle du ha sett är att vi är ett gäng som har lagt en order härom dagen 405kr det blir ingen platta vs få tillbaka pengarna av paypal mao rätt riskfritt. DO IT! /R
Jag undrade just i en annan tråd om detta verkligen var så riskfritt som ni påstår: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=314887&postcount=41
Lite scam-känsla hör julen till. Vem minns inte Medison-datorn... Det börjar komma 99£ tablets på marknaden (Toys'r'Us) därför tror jag 59$ direkt från HK kan vara realistiskt... Ska bli spännande att se om det kommer någon.... Sent from my Nexus One using Tapatalk
Njea, ponera att kinesen som säljer dessa för ca 400:- enbart betalar 200:- på något lager. Då tjänar han således 200:- per platta. och han har redan sålt 30st. Då har han på ett dygn tjänat 6000:-. Och med 100:- per platta 3000:- vilket borde vara rätt mycket pengar i Kina! Lite+lite+lite=MYCKET! Ullaredskonceptet!
Priset känns bara för bra för vad som enligt specifikationerna erbjuds när alla andra säljare tar $140 för en likadan, med samma bilder i annonsen. Jag har beställt tillräckligt mycket direkt från Kina/Hongkong för att veta att ibland kan man göra fynd, men lika ofta får vad man betalar för. På pluskontot måste man väl säga att när samma kille lägger in en ny annons är det bra, en batch såld och när han får en ny blir det en ny annons. Inte bara en som är ute efter ett snabbt klipp och säljer oändligt många för att sen försvinna. Men jag ska beställa så fort det dyker upp igen!
och alla som beställt är medvetna om detta är är beredda att offra pengarna. folk köper liksom lotter på löpande band, här är det avsevärt större chans att vinna.
I den tråden frågades det efter trovärdigheten, därav inlägget. Jag länkade in det här med så folk som vill läsa om trovärdigheten kan det. Det var inte för att skriva någon på näsan.
Fan så var de slut! Beställt en archos 101, men vore kul att få hem en sådan här och jämföra, då de är såpass billiga. Förväntar mig skräp och ger den till tjejen då, hehe. Rapportera genast ifall ni hittar någon som säljer för samma pris! Sent from my HTC Desire using Tapatalk